سنتکام: عملیات آمریکا علیه یمن در حال شکست است معاون وزیر خارجه روسیه: مبارزه با تهدیدات ناشی از افغانستان اولویت سازمان همکاری شانگهای است صدور کیفرخواست کلاهبرداری ۸۰۰ میلیاردی در قم صحن علنی مجلس، میزبان وزرای کار و میراث فرهنگی جان بولتون: ترامپ نمی‌داند چه رویکردی در قبال ایران دارد وزرای دولت چهاردهم از بدنه وزارتخانه ها انتخاب شوند دغدغه‌ها و برنامه‌های محیط زیستی رئیس‌جمهور منتخب چیست؟ ترامپ: دل رهبر کره شمالی برای من تنگ شده است وزیر خارجه آلمان از رژیم صهیونیستی خواست جنایاتش را متوقف کند امنیت کشور در بالاترین سطح | رضایت کمیسیون امنیت ملی مجلس از دستاوردهای امنیتی کشور تایلند از کمک ایران برای آزادی اسرای این کشور در غزه قدردانی کرد رئیس دیوان عدالت اداری: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما قانون برنامه پنجم توسعه بوده است وقوع ۲ حادثه دریایی در آب‌های یمن فراخوان مشمولان اعزامی پایه‌خدمتی مردادماه ۱۴۰۳ سفیر روسیه در افغانستان: وضعیت امنیتی در حال تغییر است دیدار پزشکیان با خانواده سردار شهید سلیمانی | رئیس‌جمهور منتخب: راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود اعتراف مشاور امنیت ملی آمریکا: ایران تاکنون تصمیم به تولید سلاح هسته‌ای نداشته است عملیات جدید مقاومت فلسطین در کرانه باختری سندرز سخنرانی نتانیاهو در کنگره را تحریم کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «حیفا» + فیلم (۲۹ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دیدار پزشکیان با خانواده سردار شهید سلیمانی | رئیس‌جمهور منتخب: راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود

  • کد خبر: ۲۳۹۸۸۸
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
دیدار پزشکیان با خانواده سردار شهید سلیمانی | رئیس‌جمهور منتخب: راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود
رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود؛ ایشان نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد، گفت: در هیچ‌یک از پیام‌ها و سخنان ایشان، بویی از تفرقه وجود نداشت.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ملت، عصر دیروز (جمعه، ۲۹ تیر ۱۴۰۳) با حضور در منزل سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، با خانواده‌ وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، خانواده شهید سلیمانی با اشاره به خدمات حاج‌قاسم سلیمانی بیان داشتند: شهید سلیمانی تمام عمر خود را برای خدمت به مردم کشورش گذاشت و یک جمله معروف داشت؛ «جان من و امثال من هزاران بار فدای ملت ایران». شهید سلیمانی هم‌زمان شخصیتی ملی و امت‌گرا برای جهان اسلام بود و نگاهی فراجناحی داشت و مردم را در دسته‌بندی یا یک طیف خاصی قرار نمی‌داد.

دیدار پزشکیان با خانواده سردار شهید سلیمانی | رئیس جمهور منتخب: راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود

خانواده شهید سلیمانی همچنین توجه به جریان مقاومت و ادامه مسیر عزت‌آفرین سردار دل‌ها را از دیگرمطالبه‌های مردم از دولت جدید دانستند و بیان داشتند: ان‌شاء‌الله شهدا کمک می‌کنند تا در مسیری که راه خدمت به مردم عزیز است، موفق باشید.

ایجاد وحدت و ازبین‌رفتن شکاف‌ها از دیگرمحو‌رهای مطرح‌شده توسط فرزندان شهید سلیمانی در این دیدار بود و اذعان داشتند: این موضوع همیشه بزرگ‌ترین آرزوی پدر بزرگوارشان بوده است.

خانواده «سیدالشهدای جبهه مقاومت» با اشاره به امید ایجاد‌شده، خواستار بهبود وضعیت معیشت مردم در دوره جدید شدند و نقش فضای مجازی در توسعه کسب‌وکار مردم به‌خصوص جوانان را تعیین‌کننده دانستند و خواستار تسهیل استفاده آحاد جامعه از فضای مجازی شدند.

پزشکیان نیز در این دیدار، ضمن ادای احترام به مقام والای شهید سلیمانی، در خصوص ایشان گفت: راه شهید حاج‌قاسم سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود؛ ایشان نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد. در هیچ‌یک از پیام‌ها و سخنان ایشان، بویی از تفرقه وجود نداشت. اما ما راه را رها کرده و با یکدیگر دعوا می‌کنیم. باید با تأسی به راه و مرام شهید سلیمانی و وحدت، مشکلات کشور را حل کنیم.

دیدار پزشکیان با خانواده سردار شهید سلیمانی | رئیس جمهور منتخب: راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود

وی شهید سلیمانی را الگوی مجاهدت و دورکردن حب منصب و مقام از خود دانست و ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید بتواند با خدمت صادقانه به مردم در این مدت، شرمنده لطف ایشان نشود و در پیشگاه شهیدان سرافراز باشد.

گفتنی است در پایان این دیدار صمیمانه، خانواده شهید سردار سلیمانی تابلویی از تصویر سید شهیدان مقاومت را به رسم یادبود به رئیس‌جمهور منتخب ملت تقدیم کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->